Tema: duda en AS
Ver Mensaje Individual
  #1 (permalink)  
Antiguo 24/02/2011, 11:35
sarayglez
 
Fecha de Ingreso: enero-2011
Ubicación: Espña
Mensajes: 3
Antigüedad: 13 años, 5 meses
Puntos: 0
duda en AS

Hola, mi duda tengo una galeria en flash y va bien ,lo que quiero cambiar es que cuando abra la galeria se muestre la primera imagen,la galeria trabaja bien,pero siempre abre sin ninguna imagen solo hasta darle clik. he intentado por el codigo pero nada si alguien me puede ayudar se lo agradesco.
codigo:

// define array with thumbnail names
var img_array=["th_0", "th_1", "th_2", "th_3", "th_4", "th_5", "th_6","th_7","th_8","th_9","th_10","th_11","th_12 ","th_13","th_14"];
// define action when each thumbnail is loaded
// create color for each border so we can change it
// display is textfield on the stage that is showing thumbnail loading progress
tnailer.onThumbLoad=function(mc)
{
mc.makeBorder(0x000000,2);
mc.border_color=new Color(mc.border_mc);
display="loading thumbnails "+(mc.no+1)+"/"+img_array.length;
}
// define action when all thumbnails are loaded
tnailer.onThumbsLoaded=function()
{
display="";
}
// define action when mouse is over thumbnail (change color of the border)
tnailer.onThumbOver=function(mc)
{
mc.border_color.setRGB(0x0000ff);
}
// define action when mouse is out of thumbnail bounding box
// (change color of the border if thumbnail is not active)
tnailer.onThumbOut=tnailer.onThumbReleaseOutside=f unction(mc)
{
if (mc!=this.active) mc.border_color.setRGB(null);
}
// define action when mouse is released over thumbnail
// reset the color of the previously clicked thumbnail
// set 'active' property to know what thumbnail is last clicked
// load image in picHolder movieclip
tnailer.onThumbRelease=function(mc)
{
this.active.border_color.setRGB(null);
this.active=mc;
mc.border_color.setRGB(0xff0000);
picHolder.loadMovie("Thumbnailer/pic_"+mc.no+".jpg");
}
// initialize component and write progress text
tnailer.loadThumbnails(img_array, "Thumbnailer/thumbs/");
display="loading thumbnails 1/"+img_array.length;